پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150435
براي تشديد تحريم و نفت ۴۰ دلار برنامه داريم
تاریخ انتشار : 1393/11/19 10:28:41
نمایش : 1054
معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به آثار کاهش قيمت نفت در بودجه دولت و با تأکيد بر "براي بدترين شرايط چاره داريم" گفت: آمادگي رفتاري براي نفت ۴۰ دلار و هم نفت ۱۰۰ دلار داريم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اسحاق جهانگيري در شوراي اداري آذربايجان شرقي اظهار کرد: به سناريوهاي محتمل فکر کرده‌ايم وبراي بدترين شرايط چاره داريم، اگر مذاکرات شکست بخورد و تحريم‌ها تشديد شود هم ما برنامه داريم.

وي با اشاره به آثار کاهش قيمت نفت در بودجه دولت گفت: آمادگي رفتاري را هم براي نفت ۴۰ دلار و هم براي نفت ۱۰۰ دلار داريم.

معاون اول رييس جمهور با ابراز اينکه تيم کارشناسي قوي مذاکرات هسته‌اي را دنبال مي‌کند، افزود: در طول ۳۶ سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي مي‌توانيم ادعا کنيم مديراني در حوزه‌هاي مختلف داريم که کشور را مي‌توانيم در مسير پيشرفت قرار دهيم.

جهانگيري افزود: وزير امور خارجه ما در مقابل ۶ وزير بزرگترين قدرت‌هاي جهان مذاکره مي‌کند و ما از صحبت آنها متوجه مي‌شويم که مذاکرات به‌طور جدي دنبال مي‌شود.

معاون اول رييس جمهوربا اشاره به تلاش‌هاي دولت براي مهار تورم و رکود گفت: در اين مدت توانستيم تورم ۴۰درصدي را به ۱۶ درصد کاهش دهيم و در ۶ ماه نخست سال به رشد اقتصادي بالاي چهار درصد دست پيدا کنيم.

جهانگيري با تأکيد بر اينکه در شرايط کنوني سياست قطعي دولت براي سال ۹۴ صرفه‌جويي در مصرف منابع است، گفت: انتظار ما از مديران صرفه‌جويي است و در تخصيص منابع بايد دقت کنيم.

وي گفت: امروز ما با مشکل بيکاري و مشکل چگونگي خروج از رکود روبه‌رو هستيم که لازمه خروج از اين مشکلات اجراي طرحهاي عمراني کشور است که آنها با هزينه پاييني قابل اجراست.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html